گزارش گیری
در اپن کارت این امکان وجود دارد که شما بتوانید در حوزه های گوناگون از سیستم گزارش دقیق بگیرید و با بررسی آن به رفع نقاط منفی فروشگاه خود اقدام کنید.
به طور کلی چندین نوع گزارش در سیستم اپن کارت قابل بهره برداری است که عبارتند از:
- گزارش سفارشات
بر اساس این گزارش مدیریت فروشگاه میتواند از وضعیت سفارش های هر مشتری مطلع شود و تمامی جزییات کالاهای خریداری شده توسط مشتری را ببیند.
- گزارش مالیات
بر اساس این گزارش می توان به دیدکلی از تمامی صورت های مالیاتی تعریف شده در فروشگاه و محصولاتی که برای آنها این مالیات ها تعریف شده است را مشاهده کرد.
- گزارش حمل و نقل
بر اساس این گزارش نیز میتوان به تمامی جزییات بسته های ارسالی و تعداد سفارش های انجام شده و … پرداخت.
- گزارش بازگشتی ها
بر اساس این گزارش می توان دید کلی نسبت به محصولات و کالاهای بازگشتی در فروشگاه پی برد.
- گزارش کوپن های تخفیف
بر اساس این گزارش میتوان به دیدکلی در خصوص انواع کوپن های تخفیف ایجاد شده در فروشگاه و فردی که از آن استفاده کرده است و دیگر جزییات پی برد.
- گزارش محصولات دیده شده که در خصوص محصولاتی که بیشتر دیده شده اند و یا کمتر دیده شده اند گزارش میدهد
- گزارش کاربران آنلاین
بر اساس این گزارش نیز میتوان به آمارکلی از افراد آنلاین حاضر در فروشگاه رسید.
- گزارش فعالیت کاربران
بر اساس این گزارش نیز میتوان بررسی کرد که هر مشتری با چه آی پی از فروشگاه بازدید کرده است و به کدام قسمت ها سر زده است و چه چیزهایی را مشاهده کرده است.
- و…